BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 12 May 2011

Semoga Cepat Sembuh..

Assalamualaikum W.B.Q, Sahabat Sekalian..

Hari Ni Saya Dapat Berita Mengejutkan Dari Sahabat Saya, Saiful Rizal Atau Epul. Dia Bagitahu Saya Omar Mokhtar Atau Omar (Dia Pun Sahabat Saya) Injured Main Futsal. Kat Kepala Hotak Saya Dah Pikir Dah, Ala... Main Futsal Je Kot, Bukan Teruk Mana Pun. Tapi Bila Dia Cakap Dia Hantar Omar Pergi Klinik Dr. Rosli Di Seksyen 18, Pada Jam 1.30 Pagi, Tapi Pihak Dr. Rosli Tak Dapat Terima Pesakit Yang Mengalami Kecederaan Macam Tu, Dia Minta Agar Di Buat Pemeriksaan Di Hospital Klang. So, Nak Tak Nak Kena Lah Bawa Omar Ke Hospital Klang. Jadi Bila Epul Kabar Macam Tu, Hati Saya Berkata2.. Ya Allah! Teruk Sangat Kah Kecederaan Sahabatku? Saya Cuba Telefon Abang Omar, Usop. Tapi Panggilan Tak Berjawab. Saya Ingat Kalau Usop Jawab, Saya Nak Ajak Dia Pergi Ke Hospital Klang. Tapi Mungkin Dia Tidur Kot! Ye Lah, Masa Pun dah Pukul 2 Pagi.

Dalam Masa Sama Epul Update Cerita Dia Kat Hospital Bersama Omar. Epul Memberitahu Saya Melalui Facebook, Lutut Omar Koyak Sehingga Menampakkan Daging Dan Tisu. Saya Pun Kata! Gila Lah!!
Apa Yang Saya Suka Mengenai Epul, Dia Akan Sentiasa Membantu Sahabat2nya Yang Lain Tak Kira Masa, Ketika Dan Tempat. Saya Sudah Berkawan Dengan Epul Dan Omar Hampir 20 Tahun. Bermacam Susah Senang Yang Kami Lalui Bersama. Mengenai Omar Pula, Dia Baru Mendapat Keputusan SPM. Alhamdulillah, Dia Di Terima Masuk Ke UiTM Segamat Dan Beliau Akan Daftar Penghujung Bulan Ni Kot InsyaAllah, Akan Datang Saya Akan Menceritakan Mengenai Mereka Dan Sahabat2 Saya Yang Lain.. :))

Doktor Sudah Pun Menjahit Kesan Koyakan Pada Lutut Omar, Saya Berdoa Dan Berharap Dia Cepat Sembuh Dan Dapat Mendaftarkan Diri Ke UiTM. Doa Sahabat Yang Lain Akan Sentiasa Mengiringi. Untuk Epul, Tahniah Sebab Sudah Melakukan Fardu Kifayah Yang Menuntut Manusia Membantu Sesama Manusia. Amal Yang Baik Allah Akan Memberikan Ganjaran. Walaupun Tidak Di Dunia, InsyaAllah Di Akhirat. Ingin Saya Menunjukkan Kecederaan Yang Di Alami Oleh Omar.. Tengok Lah Kalau Berani.. ^_^
Sekian.. ~

Assalamualaikum W.B.Q..

 
TAKUT!!

Omar (Baju Putih), Epul (Kanan, Belakang)




0 comments: