BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 11 May 2011

Salam Ukhuwah & Jutaan Terima Kasih..

Assalamualaikum W.B.Q.. Buat Sahabat Sekalian,

Setelah Lama Mengidam, Akhirnya Terhasil Juga Blog Yang Aku Nanti2Kan Di atas Bantuan Sahabat Aku debuancintaalhamra.blogspot.com (Athirah Nadhirah Binti Mohd Johari) Semoga Beliau Di Dalam Keadaan Sihat Selalu.. Amin. ~

Tujuan Terhasil Blog Ini Bukan Untuk Meraih Publisiti Murahan Ataupun Membuat Kontroversi. Tetapi Lebih Ke arah Ikatan Sesama Insan, Isu Semasa, Kekeluargaan & Kisah Peribadi Aku Sendiri. Semoga Sahabat Sekalian Akan Sentiasa Menjenguk Blog Aku Ok.. Haha.. Tak Taw Malu! ^_^

Pape Pun Have A Nice Day.. InsyaAllah Di Masa Akan Datang Aku Akan Menceritakan Kisah Aku & Siapa Aku.. Jam Pun Dah Nak Masuk Pukul 5 Pagi, Subuh Pun Dah Nak Dekat..  SEKIAN.. ~

Assalamualaikum W.B.Q.. ^_^

4 comments:

Anonymous said...

Huhu. perlu la mention smpai nama sy. grr..

ajakcintaillahi said...

Haha.. thanx taw awk.. thanx sgt.. err, dapat tak msj sy pagi tadi? buatkan taw.. :D

~~indahbersamailahi~~ said...

saya rindu dengan kak temah

ajakcintaillahi said...

Kenal kak temah ke? haha.. :D