BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 2 January 2012

Selamat Tahun Baru

Assalamualaikum W.B.Q..

Alhamdulillah, setelah sekian lama menyepikan diri dan lebih sibukkan diri dengan kerja dan beribadat kepada Allah seterusnya untuk melupakan kisah yang berlaku, akhinya saya diberikan kekuatan utuk saya menempuh segala dugaan yang datang kepada saya. Terima kasih kepada keluarga dan kawan2 yang banyak memberikan saya semangat. 

Pejam celik pejam celik sudah setahun berlalu, tahun 2011 melabuhkan tirainya dan 2012 memulakan harinya. Selamat Datang 2012. Saya berharap pada tahun 2012 ini dapat memberikan saya lebih kesejahteraan dan rezeki yang mencurah2 agar dapat saya membantu meringankan beban keluarga. Saya akan lebih berusaha berdikari dan berpijak di atas kaki sendiri. Untuk tahun 2011 sebenarnya tahun yang agak suram bagi saya. Banyak yang berlaku kepada saya. Malas untuk saya memikirkannya lagi. Bagi saya, yang lepas tu lepas. Segala kenangan pahit akan saya tinggalkan dan kenangan manis akan saya bawa bersama.

 
SELAMAT TAHUN 2012

Bagi sahabat2 yang telah melangsungkan perkahwinan mahupun pertunangan, ucapan tahniah saya ucapkan. Doakan saya ada jodoh pada tahun ini. HAHA..Untuk sahabat2 yang lain saya ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2012, semoga kita di berikan kesejahteraan di dunia ini, serta di permudahkan segala urusan. Amin Ya Rabbal Alamin.. 

Wassalam.. :)

0 comments: